Curățenia de la birou este un aspect foarte important deoarece îți poate influența în mod direct productivitatea. Atunci când ajungi la birou și observi praf peste tot, inclusiv pe cana de cafea care a rămas acolo de ieri, poate ca ziua ca, încet-încet să nu mai fie atât de plăcută. Indicat pentru a crește productivitatea este mediul de lucru să fie curat și să te simți confortabil. O firmă de curățenie îți poate împlini această dorință, oferindu-ți un mediu de lucru plăcut.
Pentru a te convinge cât de importantă este curățenia la biroul tău, îți vom prezenta în continuare beneficiile unui mediu de lucru curat. Haideți să începem.
Angajații vor fi mai productivi
După cum spuneam, nivelul de productivitate este crescut atunci când birourile sunt curate. Acest lucru nu este valabil doar pentru tine ci și pentru angajații tăi. Deadline-urile și task-urile dificile pot crește nivelul de stres al angajaților. Dacă în jur este mizerie, acest lucru poate crește și mai tare nivelul de stres, afectând nivelul de productivitate.
Există dovezi științifice care susțin faptul că aerul curat dintr-un birou crește starea de bine a angajaților și implicit randamentul acestora. Cu alte cuvinte, stresul va fi redus și productivitatea va crește astfel că angajații își vor duce sarcinile la sfârșit mai repede și mai ușor. Așadar, efectele curățeniei se pot vedea foarte foarte ușor.
Nu va trebui să oferi la fel de des concedii medicale
Mizeria la locul de muncă nu afectează doar productivitatea, ci poate să afecteze chiar sănătatea angajaților. Angajații care lucrează la un birou prăfuit și neigienizat pot avea nevoie de concedii medicale mai dese.
Atunci când germenii și bacteriile apar în birourile angajaților, șansele ca aceștia să se îmbolnăvească sunt mult mai mari iar tu, ca angajator, vei avea de plătit mai multe zile libere. Astfel, curățenia la locul de muncă este de fapt o investiție, deoarece în timp vei economisi mai mulți bani decât costul zilelor de concediu medical.
Curățenia poate afecta clienții
Clienții sunt de asemenea afectați în mod direct de curățenia la birou. Dacă dorești să îți fidelizezi clienții sau să atragi alții, curățenia joacă un rol esențial deoarece îți poate afecta imaginea. Imaginează-ți o întâlnire de afacere cu un client important care este interesat de serviciile tale. Ce impresie își va face dacă va vedea mizerie la birou? Va dori să mai viziteze firma respectivă? Cred că deja ți-ai răspuns singur la întrebare. Dacă vrei să eviți astfel de situații, îți recomandăm să apelezi la o firmă de curățenie. Noi te putem ajuta!
În schimb, dacă biroul tău este aerisit și toate lucrurile sunt puse la locul lor, vei reuși să impresionezi plăcut clienții. Cu cât biroul este mai curat, cu atât vei da mai multă dovadă de profesionalism și ai mai multe șanse să îți fidelizezi clienții. Vei inspira mai multă încredere și vei avea mai multe șanse ca noi clienți să apeleze la serviciile sau produsele tale.
Crește durata de viață a obiectelor din spațiul de lucru
Curățarea camerelor de birou în mod regulat implică nu doar ștergerea prafului ci și curățarea covoarelor și a pardoselilor cu produse speciale de curățare. Acestea pot prelungi durata de viață a acestor produse. Nu va trebui să le schimbi la fel de des, așadar în timp vei economisi bani.
Acest beneficiu nu se limitează doar la covoare sau pardoseli. Este valabil și pentru produsele de birou, mobilier sau obiectele sanitare. Întreținerea acestora ajută la obținerea unui aer mai curat și a unei stări generale mai bune a angajaților.
Având în vedere că vorbim de birouri, cel mai probabil tu și toți angajații vor lucra la calculator. Durata de viață a acestora este semnificativ redusă într-un spațiu în care există mult praf.
Reducerea prafului poate așadar crește durata de viață a calculatorului, astfel că va trebui schimbi mai rar componentele acestora. Chiar dacă nu se strică complet, deteriorarea componentelor unui PC poate scădea viteza acestuia, afectând în mod direct randamentul tău sau al angajatului.
Vei crea un spațiu mai primitor
Sălile de conferință, de așteptare sau birourile vor avea un aspect mai plăcut și vor fi mai primitoare. Astfel, atât angajații cât și clienții vor avea o stare mai bună, nivelul de confort din clădirile de birou va crește iar mediul de lucru se va îmbunătăți. Se știe faptul că mediul în care trăiești îți afectează starea de spirit iar acest lucru este cu atât mai adevărat când vine vorba de birou, locul în care petreci cel puțin o treime din viața ta.
Dacă vrei să scapi de mizeria de la birou, să te bucuri de un spațiu curat și să crești productivitatea atât a ta cât și a angajaților tăi, noi te putem ajuta. Echipa noastră este foarte bine pregătită pentru curățenia birourilor și dispunem de echipamente performante ce ne ajută să curățăm rapid și eficient aceste spații.